Proceduri Recuperare medicala – FizioFamily Medical

Procesarea datelor

Confirm ca sunt de acord ca datele mele personale sa fie procesate.

Benzi kinesiologice

Benzile kinesiologice reprezinta un procedeu de bandajare reabilitativa, conceputa pentru facilitarea procesului natural de însănătoșire a organismului, acordând de asemenea stabilitatea mușchilor și articulațiilor fără limitarea mișcării. Ele tratează în mod natural, pe lângă kinetoterapie, electroterapie și masaj, o varietate larga de afecțiuni prin ameliorarea durerii, facilitarea drenajului limfatic și a circulației sanguine și refacerea funcțiilor musculo-scheletale.

Dynamic tape are ca scop gestionarea incarcarii asupra tesuturilor prin absorbtia incarcarii si decelerareamiscarii, intr-un mod direct prin absorbtia incarcarii sau in mod indirect prin imbunatatirea cinematicii.)Tape-ul biomencanic ofera compresie mecanica, rezistenta sau sustinere in functie de necesitate, marestestabilitatea structurilor afectate si ajuta la introducerea unor miscari accesorii, creste forta stabilizatoare,detensioneaza tesuturile moi, imbunatateste circulatia. Aplicat pe echimoze(vanatai) si edeme are efectepozitive in sensul reducerii edemului si vindecarii mai rapide a echimozei deasemenea nu compromiteamplitudinea de miscare a structurilor vizate sau a efectuarea miscarilor complexe. Ofera input asupra sistemului nervos in acest mod aparand anumite mecanisme de control al durerii, ajuta proprioceptia sicontrolul motor. Cateva exemple de aplicatii: in tendinopatii, rupturi musculare, detensionari musculare,impingement, epicondilite, tunel carpian, fasciite plantare si lista poate continua.

Afla mai multe despre serviciile noastre

Tratamente Shockwave

Acest tratament inovativ si eficient ajuta la vindecarea sau reducerea durerii intr-o serie de afectiuni musculo-scheletice.

Elongatii Vertebrale

Se realizeaza prin aplicarea unei forte de tractiune in ax asupra tesuturilor cu scopul de a intinde tesuturile moi si de a scadea presiunea intervertebrala, ajutand la repozitionarea coloanei vertebrale..